when I say ayia you say - NAPA!!!

AYIA NAPA AYIA FUCKING NAPA

vill dricka goda drinkar och shotta som man aldrig sett alkohol förrut, jag vill missa bussen och ta en springnota på taxin, jag vill svettas så mycket att det blir toabesök var 15-e minut, jag vill ta tusen bilder med okända människor, jag vill lura ryssar (sara o elina ;)) jag vill dansa som en galning på grabbarna, jag vill bli indragen på olika klubbar med shot-erbjudanden, jag vill jag vill jag vill tillbaka till naaaaaaapaaa!!!!!!



grym låt som nöttes där nere.


nu måste jag sova klockan är halv ett och jag börjar halv 9 imorgon. rutiner... allt handlar om rutiner.... och jag är inte inne i dom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0