2010

Har 2010 varit bra?
2010 har varit otroligt bra om man ska se till helheten!

Höll du några utav dina nyårslöften?
Hade väl ett ''vara-nyttigt-löfte'' som sprack första dagen... så nix

Tror du 2011 kommer bli lika bra?
Det hoppas jag!!! 18 år till sommaren FÖR TUSAN!

Har du förlorat någon kompis detta år?
Både min farmor & mormor, båda var väldigt bra vänner till mig.

Vad spenderade du mest pengar på?
Resan till cypern tror jag.

Finns det någonting du ångrar med 2010?

Visst finns det det, inget jag nämner här dock.

Blev du kär i år?
Ja! och är det fortfarande.

De bästa nya människorna du träffade?

Jonas Sunbom!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte utomlands utan föräldrar, besökte frankrike, jobbade som konfaledare & massa mer.

Dog någon som stod dig nära?
Mormor & Farmor. Saknar er!

Vilka länder besökte du?
Gick över gränsen till Finland,Cypern,Frankrike,Tyskland (Stannade med bussen där flera gånger!!! det räknas)

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Vill ha körkort och jobb!!!

Vad var din största framgång 2010?
Sov ensam i timmerstugan i stugan utan att dö, gör aldrig om det dock!

Fick du sparken under 2010?
Nej!

Största misstaget?
Kan inte komma på något speciellt nu.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyldningar hit och dit men inget allvarligt.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Resan till Cypern, Jonas♥

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om år 2010?
Från och med du - Oskar Linnros

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!

Hur tillbringade du julen?
Julafton hemma hos pappa, sedan kvällen hos Jonas & juldagen hemma hos mamma.

Favoritprogram på TV?
OJ, ser allt på tv.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar ingen.

Bästa boken du läste i år?
Läser inte böcker.

Största musikaliska upptäckten?
Oskar Linnros.

Något du önskade dig och fick?
Fick en ny säng i födelsedagspresent, datorn på sommarn & mobilen till jul, sen har jag ju världens finaste pojkvän och det var min största önskan.

Något du önskade dig men inte fick?
ETT SYSKON!! skoja, Inte vad jag kan komma på.

Årets bästa film?
From Paris With Love är grym. Sen massa andra såklart.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Åt nudlar,hade kalas hemma på en solig balkong med vänner, sen besökte vi stadsfesten och avslutade dagen med att vara med min pojkvän.

Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
Inget särskillt som jag kommer på nu.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Precis som alla jävla andras

Vad fick dig att må bra?
Jonas,vännerna

Vilken kändis var du mest sugen på?
MMMmmmmmMmm....

Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
Är ju moderat så

Årets mat:
MATEN PÅ CYPRUS

Årets dryck:
VODKA LEMONADE på sportbaren i protaras

Årets tidning:
Norra Västerbotten

Årets semester:
CYPERN

Årets konsert:
Oskar Linnros på stadsfesten,petter på lulekalaset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0