Dag 1 - Om mig

Jag heter Frida Emilia Sundberg, jag är 17 år gammal och bor på Moröbacke i både ett hus & en lägenhet. Mina föräldrar är skilda sedan jag gick i ettan och jag trivs rätt bra så. Det har sina bra och sina dåliga sidor. En dålig sak med skilda föräldrar är det ständiga flyttandet, ska börja skaffa dubbla saker av allting hädanefter. Jag har två syskon Johanna & Pontus, 15 & 19 år gamla, sen så har jag halvsyskon eller ''bonussyskon'' 3 styckna Natalie,Nikolina & Andreas. Det är min pappas tjejs barn, vi har bott ihop i snart 10 år och jag trivs iaf jättebra med dom. Jag har också en pojkvän som har blivit under det senaste halvåret en stor del av mitt liv. Han heter Jonas och jag är så kär. Älskar honom & tycker väldigt bra om hans familj så det finns liksom inget ont i det hela.

Jag går andra året på Spectrum-Friluftsliv-Ledarskaps linjen (en specialutformad samhällslinje typ) på Anderstorp i Skellefteå. - Där jag förövrigt bor. Trivs väldigt bra i klassen och har superduper fina vänner i den också. På dagarna när jag inte sitter och möglar i nått klassrum så brukar träna,umgås med pojkvännen/vännerna och där i mellan hinna klämma in en eller två timmars plugg. Ibland blir det sjukt stressigt som nu före jul men det är bara härda. På helgerna är det ungefär samma sak som gäller,kan variera väldigt mycket, allt från världens festkväll till att ligga och pilla navel i pyamas dagen i ända.

Som person är jag väldigt spontan,glad och social. Jag har dock en tendens att i vissa situationer (ex: 3 prov på en vecka) en förmåga att bli väldigt negativ, men jag jobbar på det och är dålig på att ta kritik. Iaf till en början. Men försöker verkligen att ta åt konstruktiv kritik. Ibland pratar jag innan jag hinner tänka efter vilket bevisar att jag inte är den vassaste kniven i lådan. I skolan är jag väldigt mellanmjölk-aktig. Är inget snille men ingen nöthjärna heller. Jag tycker väldigt bra om mina vänner och det försöker jag berätta för dom så ofta som jag kan. Kan fortsätta hur länge som helst men här sätter jag STOPP.


En av mina bästa vänner Elina och jag på Cypern i somras.

Kommentarer
Postat av: elle

<3

2010-12-07 @ 11:10:24
URL: http://elinaalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0