Dag 2 - Min första kärlek

Vad finns det att berätta här då. Jag var otroligt kär och det höll ca 3 månader, det var sommarlovet mellan 9an & ettan. Tror faktiskt att den kärleken gjorde mig mer ont än gott. När det tog slut mådde jag otroligt dåligt och trodde aldrig jag skulle bli ''så kär'' igen. Jag har aldrig känt mig så ensam och värdelös. Men idag har jag växt som person och insett att man ska inte ödsla sin tid på någon som inte tar åt sig. Jag kan kolla tillbaka på det hela och känna hur dum jag verkligen var. All bortkastad tid jag spenderat med att må dåligt över någon annan människa. I det här fallet så var den här personen faktiskt inte värd den tiden. Inte för 5 öre. Jag har lärt mig mycket och man ska aldrig tänka tillbaka och tänka ''varför gjorde jag inte det, och varför tänkte jag inte så''. Utan lev istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0