Dag 3 - Mina föräldrar

Min mamma heter Lena & är 51 år gammal, hon fyller 52 på lucia så det är ju snart! Hon jobbar som lärare på kaplan & på vux för tilfället och vad jag vet så trivs hon väldigt bra med det. Mina föräldrar skilde sig när jag gick i ettan som sagt så dom bor inte tillsammans. Min pappa heter Jörgen och är 51 år gammal, han jobbar som nån inspektör/elektriker/projektledare?? i Gällivare på veckorna så vi ses inte så ofta. Mest på helgerna och så. Jag är väldigt glad att jag har dom föräldrarna jag faktiskt har. Dom är för det mesta väldigt snälla och väldigt stöttande. Min mamma är som en jättebra vän till mig och vi pratar konstant. Vi är väldigt lika varandra (inte utseendemässigt) men på sättet och det är ibland bra, men ibland dåligt. Och vad kan man säga om pappa, han är motorintresserad och en pryl-nörd. Inom loppet av ett halvår hade han införskaffat sig 3 platt-tv's vilket inte är normalt. Jag har iaf världens finaste föräldrar och älskar dom jättemycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0