Dag 4 - Det här åt jag idag

Hej!!! är lite efter med listan men prioriterar faksikt inte bloggen för tillfället! Idag så hann jag inte äta någon frukost, så jag snaskade lite godis på skolan (nyttigt...) för att få upp blodsockret kan vi säga;-) eller för att de är gööttt. Sen var det lunch, potatis & nån skink-kött-liknande skivor med nån apelsinsås. Har väl ätit godare må jag säga men det funkade. Sen till middag så åt jag Oleary's after work buffé med mamma familjen & Jonas, det var massa gott, tacos,friterat,pasta ja mycket gott iaf. Sen ikväll så ska jag och min b-friend äta hallon & nutella. OTROLIGT GOTT!




Eftersom jag inte tog några bilder idag så bjussar jag på tre bilder på tre otroligt goda maträtter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0