Dag 5 - Vad är kärlek?

Kärlek enligt mig är massor av olika saker. Kärlek är en känsla, man kan känna kärlek till en sak. Man kan känna kärlek till en person. Kärlek kan vara fint, det kan vara pirr i magen,det kan vara en förälskelse, man kan vara kär. Kärlek kan vara bra, det kan vara vackert. Men kärlek kan också vara hemskt, det kan vara otrevligt och ledsamt,det kan kännas som ett kvivstick rakt igenom hjärtat, kärlek kan få en att må dåligt, det kan vara obesvarad kärlek.

Kärlek för mig är min pojkvän, min andra halva, min person som till 100% tror på mig. Min person som får min mage att vändas ut och in på ett bra sätt. Personen som jag först tänker på när jag vaknar, kärlek är hans varma kyssar,hans varma armar runt om mig,hans lugna andetag, hans blåa ögon,kärlek för mig är Jonas.


Kärlek är även mina fina vänner,min familj,min säng, min dator,våra katter. Många saker. Kärlek är så underbart.




Älskar dig! Du är kärlek.

Kommentarer
Postat av: e

fint skrivet!♥

2010-12-12 @ 16:02:33
Postat av: LH

Fins skrivet Emilia!

Ni är så gulliga tillsammans!!!=D

2010-12-12 @ 18:53:51
URL: http://lisahoolm.blogg.se/
Postat av: felicia

Grattis till ett halvår♥

2010-12-14 @ 18:12:24
URL: http://felicialindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0