Dag 6 - Min dag

Dagen började med att jag vaknade upp hemma hos mig i älsklingens armar. Vi låg och drog oss till ungefär ett, sen steg vi upp och åt frukost med tända ljus i köket. Efter det spelade vi massa kortspel & sa hejdå till min morbror & majsan som varit hos oss igår (alltså min kusins föräldrar). Sen tog vi en sväng med sparken till ica och nu har han farit så jag ligger förtillfället och ser på skidor på tv vilket förövrigt är den bästa sporten!!! älskar att kolla på skidor, skidskytte,stafetter allt! Det är så mysigt att vakna och höra kommentatorerna på tvn. Mamma bakar även lussekatter så ikväll ska jag äta några sånna och göra bort samhällsen, DET ÄR ETT MÅSTE.


En bild på min kusin Rasmus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0