Godnatt

Har varit hos ellebelle ikväll och snackat och fixat lite saker inför morgondagen. Har även smörjt mig med B.U.S och inväntar därför en fläckig kropp. Blir nog najs! .. iaf är jag så laddad och peppad inför morgondagen att jag vet inte vad jag ska bära mig åt. Kan inte sova nästan, är som ett litet barn innan julafton. Har ruggigt höga förhoppningar på morgonkvällen och om hur det än går så har jag ändå dom finaste vännerna där och även pojkvännen så ingenting kan egentligen gå fel♥. Älskar er!!!!

Kommentarer
Postat av: hanna

haha jag är en av de få som inte har de skorna(A).. tycker jag blir på tok för lång i klackar över 10;)

2010-12-31 @ 01:18:24
URL: http://hannalundmarkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0