Måndag

Igår besökte jag årets mellandagsrea och fyndade faktiskt en del. Bland annat underkläder på halva priset tröjor & en svart plyshdress. Har bott i den idag verkligen hur skön som helst.

På kvällen
var det trevligheter som gällde och det var precis som det lät väldigt trevligt! Idag på dagen har jag och jonas bara legat i sängen och degat, sen kl 6 så for jag och sparkade/slog skiten ur mig på ett bodycombat pass med Emma&Elina.

Har precis bakat kladdkakemuffins som jag tror blev delicious. Ska vispa grädde sen smaka på dom. Ikväll sover jag förhoppningsvis med pojkvännen sen imorgon blir det stan & nyårsplanering för fulla muggar.

älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0