Näst sista dagen av 2010

Ligger verkligen på latsidan med att skriva på denna blogg, utmaningen sket sig så den skippar vi. Sen så är det väldigt ointressant det jag gör på dagarna så ni får helt enkelt stå ut! Idag har jag varit med Jonas på stan och vi har bytt hans kedja till halsbandet sen köpte jag strumpbyxor tills morgonkvällen. Allting är klartt och betalt nu så det är bara att tagga. Ska hjälpa mamma att städa lägenheten idag sen ikväll blir det att måla naglarna och sånt för att slippa stressa imorgon.


Klipphoppning på cypern rakt ner i medelhavets varma hav. Kan lägga upp en film från när vi hoppar senare.

Tänk er: 15 meter höga klippor som stupar rakt ner i klart vatten med fina fiskar. Det var verkligen en upplevelse! och jag kommer aldrig glömma den dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0