Perfekt!

Det finns ingenting att klaga på i detta läge!!

Igår var det en himelskt bra dag! Skola och knytkalas på samhällsen,träning inför dundercups introt,mat på dallas med tjejerna från klassen,lilla julafton hemma hos JosseW som detta år innehöll fina paket,julklassiker på tvn,bästa barnfilmen någonsin (Anastasia!!) och massa mys. Riktigt trevligt!!

Idag vaknade jag upp i Jonas famn, vi for på stan ett tag och nu är jag hemma, ska strax hoppa in i duschen och sedan använda min ansiktsmask som jag fick igår och lacka naglarna med ett nagellack som jag också fick igår. Sen blir det lax till middag och sen ska jag och Jonas (om jag hinner) till hans släkt och ha nån sorts av lilla julafton. Mycket bra dag även det!!! Är så glad:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0