så glad att jag har dig

Jag älskar att vara kär, jag älskar pirret i magen så fort som jag tänker på honom. Att så fort vi skiljs åt så saknar jag honom. Jag älskar att vi kan skratta tillsammans,bråka,vara ledsna.

Tillsammans.


Jag älskar att vi tänker på samma sätt.Att vi använder samma ord i samma situationer. Jag älskar att se honom på skolan och bli helt varm på insidan. Trodde aldrig någonsin i min vildaste fantasi att jag skulle lära känna någon som får mig att må så underbart Jag är så lycklig. Det vi har tillsammans är så vackert och fint. Och jag vill spendera all min tid med dig. TACK för tusende gången att jag får vara din! ÄLSKAR DIG JONAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0