tack♥

Bytte julklappar med Jonas ikväll, är verkligen helnöjd. Tack för att du är så underbar och omtänksam, jag älskar dig!

Fick en sminkning på make up store som jag ska användas snarast möjligt för att få perfekta sminkningen till nyåret!

Sen fick jag ett Bodysplash från body shop som man även kan använda på lakanen och i rummet, luktar underbart och jag har verkligen velat ha ett sånt länge!! mitt tips till er, SPRING O KÖP!

Och av hans föräldrar fick jag två gulliga te-muggar som jag lovar att använda flitigt! ska bjuda EmmaM på te-party snart hade jag tänkt;) verkligen ett jättetack!! :-)

Vi gav även varandra halsband som vi har lämnat in på gravering, två brickor med vardera namn på i silver, hann inte få någon bra bild men det kommer senare. Dom var jättefina och jag vill aldrig ta av mig det! Imorgon är det Julafton och jag längtar! GOD JUL!♥

Kommentarer
Postat av: Emmam

Åh vad gullig du är;* och du fick verkligen bra julklappar!!! Ha en god jul (igen) hjärtegull:*<3

2010-12-24 @ 13:21:19
URL: http://emmmamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0