15saker du inte visste om mig (emmam's PÅHITT)

1. Jag är världens mest mörkrädda person, SPRINGER alltid hem eller ringer till mamma och ber hon möta mig.

2. Jag hatar korvstroganoff, fy fan skulle inte äta det för pengar.

3. Jag älskar småbarn, och kommer lätt överens med dom.

4. Jag är jättedålig på ögonkontakt.

5.
Jag gillar inte när folk kommer obehagligt nära, typ när lärare stryker en på armen osv.

6. Jag hatar att ha skilda föräldrar (iaf när man ska packa)

7. När jag var liten kallades jag för Mimmi (vissa släktingar gör fortfarande det)

8. Jag är vääääääääääldigt morgontrött.  På lov sover jag bort mitt liv...

9.
Jag gråter till lejonkungen och biggest looser....

10. Jag springer alltid till bussen, varje dag..

11. När jag var liten var jag livrädd för soptippen så ifall jag var dum så hotade mina föräldrar mig att dom skulle skjutsa mig dit... det gick till och med så långt att vi körde nästan hela vägen dit sen satt jag i baksätet och grät ''jag ska va snäll jag ska va snäll''  helt galet elaka föräldrar.

12. Jag sover med 3 kuddar

13. Jag klarar inte av att inte ha duntäcke.

15. Jag är nästan alltid oseriös och barnslig.

Kommentarer
Postat av: sofia

Tummen upp för #2 emilia, korvstroganoff är helvetets nationalrätt!

2010-02-24 @ 22:09:42
URL: http://evalinnea.blogg.se/
Postat av: CLaudia

HAHA mina föräldrar körde också med den där ''lämna bort mig'' uppfostran. Dom låtsades ringa en tant från sos som skulle hämta mig.............

2010-02-24 @ 22:23:45
URL: http://claudial.blogg.se/
Postat av: emma

Jag gillar emmam´s påhitt ;)

2010-02-25 @ 11:02:42
URL: http://emmmamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0