18.09

Idag har jag varit ute och gått och bakat världens godaste bullar!! Jag är så duktig! Alla är välkommna hem till mig på bull-party nån dag framöver för jag och joppis har bakat för kung och fosterland ungefär. BÅDE vanilj och vanliga! annars har jag precis ätit middag och efter bullbaket blev jag helt schlutt så jag somnade i sängen en å en halv timma vilket var skönt :)

Just nu önskade jag att jag visste vars min svenskabok är eftersom jag inte hittar den i mitt skåp på skolan och inte hemma och den ska vara utläst tills nästa vecka?? plus att den är jättebra och jag ska försöka att läsa ut den (hatar att läsa böcker hehe..) så de va ju just my luck att tappa bort den nu när jag faktiskt VILL läsa. Ska höra me mamma om hon vet vars den är.

Annars så ikväll ska jag bara ta de lugnt,duscha,måla naglarna se hockeyfinalen och äta ahlgrens bilar. En bra kväll! HADE=) ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej vänta nu måste ha varit sjuk, vad ska vi läsa i svenskan????

2010-02-28 @ 21:25:31
URL: http://eemmakrantz.blogg.se/
Postat av: Anonym

LÄGG IN BILDER FRÅN HOCKEYN;)!

2010-02-28 @ 22:02:35
URL: http://jlus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0