And the world around us wont stop turning to night

Måndag idag, försov mig imorse och va inte på skolan förän halv 11, men missade ba en lektion så de va lugnt som tur var hade josseww också gjort de de kändes som en tröst på nåt sätt;) hehe(a) Idag fyller emmae & stickan år (GRATTIS!) så det blev den pinsamma sången i klassrummet som vanligt, vi börjar kunna det här nu 1b.... haha, klockan 5 ska jag på core så jag måste äta och byta om nu. PUSS.

Förresten så igår skänkte jag 20 kronor till haiti igår.. en god gärning sådär bara!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tackar! sången var väldigt fin!;)

2010-02-15 @ 17:01:53
Postat av: emma

tackar! sången var väldigt fin!;)

2010-02-15 @ 17:03:00
URL: http://emmaochlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0