FRILUFTSLIV.

Dagens skidpass var verkligen döden.  Skidor har aldrig varit min grej, för det första är det jobbigt, sen är det svårt, och man blir svettig/fryser varom vartannat. Idag for  vi ut på en lång ''vandring'' med skidorna upp igenom en skog (jaa det var 1m snö som vi plumsade igenom) och redan där blev jag less, sen for vi upp till ett berg och vi krigade upp för det berget som också var täckt fullt med snö, jag var 3a i ledet och det var bland det tyngsta jag har gjort, man gick 2m, fastnade med ena skidan+pjäxan under snön och fick dra upp den = tappade balansen ramlade = fastnade med båda skidorna igen. Har nog aldrig användt så många svordommar på en och samma gång, övervägde helt allvarligt att byta linje. Men sen när vi väl kom upp åkte vi ner för berget och det var roligt. Fast bästa var ändå när Julia åkte för fort ner för backen och for ner i ett dike och bröt av hennes stav, hahaha!! skrattade tills vi dog!!!




Josef var klädd för uteväder ivf hahahaha!!!

Kommentarer
Postat av: är kär i dig

naw joseffullet↨3♥♥3♥♥♥♥!♥♥♥3

2010-02-03 @ 10:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0