If We Could Party All Night And Sleep All Day And Throw All Of My Problems Away (My Life Would Be Eaaasy) (My Life Would Be Eaaasy)

Kom precis innanför dörren, sitter här med väldigt frysna fötter! Ikväll har jag varit med Elina hos Fanny&Sara, vi for på nån fest vid balder där det var jävligt mycket folk och vi hann ungefär vara där en kvart sen kom polisen, kändes inte så kul att vara där när jag ändå var nykter så. Men alltid roligt att träffa massa kända ansikten.

Imorgon har jag info om steg-3 ledarutbildningen på canalen 11.00-16.00 sen tar jag bussen till Sofia med fix med henne och Elina sen far vi till Annas 17års fest som kommer bli sjukt roligt! Är taggad som ett svin och det vet jag att dom flesta andra också är!! Ni får hadet så bra, så hörs vi på söndag ;). PUSS

2 Måsten!



Kommentarer
Postat av: elvira

Sv: hahah meeen, tänkte som inte såå..

2010-02-07 @ 12:07:53
URL: http://jorpsbabes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0