I'm alive

Har varit hela helgen i munkviken med massa konfrimander och ledare, det var hyffsat kul men kändes jobbigt att kasta bort en hel helg, helt sjukt att jag tänker så egentligen. Men så är det. Vad har vi gjort då, vi har kört massa lekar, ÄTIT! ,haft massa stationer kört burtsäskbingo, fick blandannat sminka en kille och han vart nådigt snygg! sen de värsta av allt var när vi såg paranormal activity igårnatt, har bara sett det ''ohemska'' slutet och det här var bara de värsta jag har sett:S

Ikväll ser jag fram emot att sova i min egna säng för att sängarna där var stenhårda. Sen var det verkligen iskallt på rummen, jag sov i underställ,pyamasbyxor,mjukisbyxor, linne 2 tjocktröjor och tjocksockar, sen dubbla täcken på det. Inte friskt. Men så kallt var det.. Sen ska jag duscha också, en välbehövd dusch kan jag lova. Aja nu ska jag bege mig. PUSS!




såhär kul hade vi i torsdags när vi väntade på bussen, tog bilden från dig lisaH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0