love

Första gången SPFL1b körde indiansmyg idag, vilken tävlingsinriktad klass är allt jag har att säga, alla låg bokstavligt talat på varandra och man skulle inte klaga ifall man fick ett ben, en arm eller nån annan kroppsdel uppkört i ansiktet. Men det var kul!

Egentligen skulle vi ha skidorientering idag också, men vi hade skidlek istället, typ byggde hopp körde staffetter osv, mycket roligare än orientering, dock har vi det nästa tisdag och ja längtar inte! kan inte läsa en karta och hatar skidor. Iaf fick vi sluta kvart i 4 och bussen går 4 så vi åkte tillbaka det snabbaste vi kunde, hann med bussen och när jag kom hem (har nog aldrig varit så hungrig) åt jag glass tills min överläpp domnade, haha bara sjukt, har nyss ätit middag och nu ska jag vila i nån timme sen far jag på 360. OCH ikväll en vecka för tidigt ska vi äta semlor, eftersom vi är hos pappa på tisdag, LÄNGTAR! Sen äre House ikväll också. BRA BRA.

Annars går mina tankar till hur blek jag är, ska nog bessöka solariummet snarast, för snart är jag ett vandrande A4.



Kommentarer
Postat av: erik

din jävla viting!

2010-02-09 @ 21:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0