måndag

Somnade halv 7 igårkväll (ja jag var trött) men blev väckt av felle!!!! med nått himla skitsms vid 12!!! TACK!! nu ska vi inte vara aggresiva men OM hon fick höra det idag på skolan hehe. Leverbiff till lunch.....för min del och ungefär alla andras så blev det fil. Inte så svårt val... fast ee åt då på (a). Hem en snabbis sen ikväll har jag tränat, core & spinning, har inga läxor den här veckan och det är underbart.

Imorgon har vi dock skidorientering hela eftermiddan på vitberget, ryktas om att det ska bli 23 minus och det hoppas jag inte... som den FL-trogna människan jag är vill jag ha sol och kanschee 5 grader... Nu ska jag se halv 8 hos mig med Mamma, PUSS.


Annars så måste jag bara ge massa cred till felle moa & emma som fick mig att dö av skratt när jag såg dom här bilderna, GOOD JOB GIRLS hahahahahahahah!!

Kommentarer
Postat av: din favvo

HAHAHHAHAHAH, asså sluta :] vi var typ seriösa!

2010-02-22 @ 20:05:18
URL: http://emmmamarklund.blogg.se/
Postat av: f

jag var seriös. Emma blev seriös. Sen kom Moa....

2010-02-23 @ 14:44:40
URL: http://rebeckaochfelicia.blogg.se/
Postat av: m

hahaha tack felle

2010-02-23 @ 21:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0