sinnes

Ingen kan nog beskriva hur trött jag var igårkväll, Joppis skulle bort så hon fick till och med låna vad hon ville av mina kläder? (sen när gick jag med på det!??) låg i soffan och halvsåg skidskyttestaffetten med mamma och det var vid 9, sen somnade jag där och gick och la mig 10..

NU har jag sovit 12 timmar och jag vaknar med världens jävligaste träningsvärk, rumpa,lår,mage.. Har ont på ställen jag inte ens visste att man kunde ha ont.. det är inte sådär  jätteskönt. Känns som jag har blivit misshandlad. Idag ska jag gå på stan och sen träna med tjejerna från min klass, det är öppet hus på 360 så det lär ju vara smockat hade egentligen boka spinning meen min förkyldning tar över.



snyggaste fallen;)?

Kommentarer
Postat av: jw

HAHAHAhahahahah alltså hahahah

2010-02-28 @ 01:21:01
Postat av: Li

HAHAHAHAHHAHAHAAHHAHHA

2010-02-28 @ 18:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0