SMART MAY HAVE THE BRAINS, BUT STUPID HAS THE BALLS.

Hej hej hemskt mycket hej! Idag hade jag sovmorgon till 1. Mycket skönt, hade förresten världens konstigaste känsla imorse, var yr, direkt jag ställde mig upp kändes det som jag skulle svimma, hade ont i magen och mådde illa (och nej, det är inte mensverk!) och jag hade endå ätit frukost, druckit vatten och allt sånt men det gick över på nån timme. Det blev kort dag meeeeen världens längst samhälls, sen buss hem in i 10 minuter äta mackor och sen till kyrkan och småbarna, idag körde vi burträskbingo och mina uppdrag ägde ''säg nånting snällt till eran ledare'' ''räkna till 200 högt'' haha, och jaa, jag behövde göra rätt myckeee idag men 200 spänn efter känns kanon.

Imorgon är jag LEDIG! andra fredagen irad, och nästa fredag är det begravning, längtar inte... Jaja imorgon blir det iaf förmodligen pulkåkning med mina underbara vänner, om jag tar mig upp, skulle träffas 11 om jag inte har fel och de känns lite tidigt men vad gör man inte!




Kommentarer
Postat av: elina

lite du tagit bilden av mej ;)

2010-02-11 @ 22:24:56
URL: http://elinaalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0