spfl1a-spfl1b;););)

Fan va mentalt instabil jag har varit idag, började flänna som en tok när jag kom hem för att mitt minneskort till kameran var borta,trodde att vi skulle behöva göra om aaaaallt på fl filmen och då brast de bara. Hittade det dock sen och förstår inte ens varför jag blev ledsen från första början.

ANNARS så Idag är jag sjuk, jag snorar,hostar, har feber, sen känns det som mitt huvud ska sprängas. MEN hoppade över småbarnen ikväll (skar i mitt hjärta).. OCH kväll ska jag vara hemma och bli frisk, FÖR imorgon äre derby på hööög nivå och då ska jag vara med (tillför mycket till laget som ni förstår) .....

OCH även om jag INTE blir frisk, ska jag vara med ändå. Nu ska jag återgå i soffliggande position och äta choklad, bästa medicien någonsin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0