tisdag

Det första jag fick höra idag när jag kom till skolan var att skidorienteringen var inställd så vi slutade 1, kändes awesome. Och då gick dagen mycket lättare! Bara onsdag-torsdag kvar sen har vi FL-hockey på fredag och jag längtar. Nog för att våran klass kommer få storstryk av A-arna så ska ändå sanna få smaka;) (eller vi ser väl vad jag kan åstakomma) hehe. Sen vadå, med jossew i mål och jag och linn i samma femma kan ingenting gå fel..... eller.... jag tror starkt på vårat lag..

IAF..

Idag efter skolan följde emmam och josé P, mig på stan sen köpte jag en ny piercing, VÅGAT=D ikväll ska jag tvinga mamma att hjälpa mig för att jag vågar då inte göra det själv. Ska gå men ni får hade=) PUSS

PS. hört i väntan på bussen

''vad heter finnlands sämsta bilförare - köra-ner-i-dikinen''
''vad heter finnlands sämsta djurskötare - suga-hästinen''


DS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack!:D

2010-02-23 @ 19:37:42
URL: http://eemmakrantz.blogg.se/
Postat av: FEL

och fortsättning (made by Mois)

Vad heter Finlands sämsta hallonplockare?

- Mask i Hallonen!

2010-02-24 @ 10:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0