TORSDAG

Jag är så förkyld att det finns inte, min hals täppte tyg igen inatt och jag snorar som aldrig förr. För ungefär en halvtimme sen hade jag utvecklingssamtal med Erik och det gick bättre än förväntat :)

Just nu har vi datorkunskap och jag sitter brevid mattis och jag kan inte sluta skratta åt hennes power point om hennes katter;) Du är så duktig matilda:] Funderar på att fara hem när den här lektionen är slut för jag mår fan röv när jag tänker efter. Mitt huvud dunkar och jag vill sova.....Men vi får see.. Måste ju vara frisk tills imorn på HOCKEYN!!! har förövrigt bestämt vilka positioner vi ska ha osv och jag tror faktiskt vi kan ta hem det här!;)

nu ska jag börja jobba...


Kommentarer
Postat av: mattis

sluta mobbas!!! min power point är fin :( :( :(

krya på dig tills imorgon???<3

2010-02-25 @ 18:24:59
URL: http://aliceochmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0