tur att barn är ärliga iaf

Ikväll har jag blivit förälder, till Alexander 6 år. Iaf varje torsdag, världens gulligaste unge!!! Kom på mig själv när jag satt med alla barnen idag vilken färgexplotion jag är, jag sticker verkligen ut med mina otroligt färgglada kläder och jag har märkt hur bländade folk blir när jag går förbi...... (eller....) Det var en som påpekade det att jag var svart från topp till tå,och resten av kvällen blev jag kallad den svarta häxan. Tur att nån är ärlig iaf....


DAGENS outfit dåra, (PREMIÄR) haha...... la ner mycket omtanke i mitt klädval idag, stod och letade kläder i timmar och tillslut fann jag dom perfekta, snyggt, bekvämt och verkligen high fashion..

ELLER, så steg jag upp 15 min innan bussen gick tog det som låg framme och sprang!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAHAAHA, FELICIA LINDFORS GILLAR DETTA!!!

2010-02-19 @ 09:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0