VAD HUR NÄR

VAD HAR DU PÅ DIG: just nu, leggings och en svart tröja
ÄR DU AKTIV I SKOLAN: inte särskilt, beror helt på ämne också
VEM KÄNNER DIG BÄST: mamma
VAD HAR DU GJORT DEN HÄR VECKAN: school...
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR: gjorde väl rätt mycke?
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN: OBOY
ÄR DU NYTTIG: nja
NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG: typ 11 på vardagar olika på helger
VAD SKA DU GÖRA I SOMMAR: jobba sola bada allt 
PROJEKT JUST NU: har typ inget
VAD BORDE DU GÖRA: samhälls, haha fyfan vad jag skjuter på det.
VAD VILL DU GÖRA NU: åka utomlands!
VAD LYSSNAR DU PÅ FÖR MUSIK NU: Wingman Mange Schmidth
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB: ja heh
ÄR DU BLYG: ibland
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 09.00
VILKEN IDROTT SYSSLAR DU/HAR DU SYSSLAT MED? fotboll,innebandy
VILKET DATORSPEL SPELADE DU SENAST? tigers kycklingstuds på datorkunskapen
VILKET DATORSPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?  the sims i belive
VILL DU HELLRE HA MAIL ÄN VANLIGA BREV? nej
HAR DU HAFT SEX MED NÅGON SOM VAR DUBBELT SÅ GAMMAL SOM DIG SJÄLV? nej
HAR NÅGON BERÄTTAT NÅGOT ROLIGT FÖR DIG IDAG: njaee, inte det..
TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET? ja. 
ÄR DU BISEXUELL? haha nej. 
HAR DU SPYTT OFFENTLIGT? har hänt
ÄR DU POLITISK? nej
BRUKAR DU SMINKA DEJ? jaaaa haha
ÄR DU NÖJD MED DITT LIV? ja de är jag
OM INTE, VAD VILL DU ÄNDRA PÅ? min ekonomi HAHA
VAD VILL DU JOBBA MED? jag vill vara ledig hihi
HAR DU TRÅKIGT JUST NU? näe har jättekul, annars skulle jag väl inte göra det här testet.
VAD ÄR DET ROLIGASTE DU GÖR NÄR DU ÄR LEDIG? umgås me mina fina♥
VAD I LIVET ÅNGRAR DU? finns ett fåtal saker
ÄR DU ELITISTISK? - är vad? 
ÄR DU BORTSKÄMD? lite ibland
ÄR DU TRÖTT? inte right now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0