ÅH

Jag bara snorar och snorar, min fråga är hur mycket nässpray en människa kan använda utan att gå under. Försöker att ''snåla'' för jag brukar ha en tendens att bli beroende, äckel förkyldning. Har ikväll iaf tagit mig en dusch, känner mig inte ett dugg fräschare skall jag meddela. Får trösta mig med chokladbollar istället, sen paradise om en timme. Imorgon ska jag kriga mig till skolan, känner att min frånvaro kan vara en aning hög. Eller så tjollrar jag bara. Har ingen sista lektion iaf, så slutar 10 över 1. Får väl glädjas utav det....



här är förresten våran packning till kittel, 18 väskor 4 kylbägar och 3 påsar?
FÖR EN HELG?? får skylla på att vi var 7 tjejer men ändå.. haha..

Kommentarer
Postat av: ee

krya på dig emilia!

2010-01-26 @ 22:06:36
URL: http://emmaochlinn.blogg.se/
Postat av: f

fasen cp att jag står där som ett tap och räknar!

vi kan krya tsm och anlända till skolan imorgon i toppform (Y)

2010-01-27 @ 10:11:13
URL: http://rebeckaochfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0