Answers.

Vilket klädesplagg är favoriten i din garderob?;)
Svarta leggings, snyggt och bekvämt!


tränar du på 360 eller? för jag tror jag har sett dig där någon gång!
Yes i do, har sett dig där också jojje;)


vem av killarna är snyggast i din klass?
vem är din största idol?
vad heter du i mellan namn?
vad har du för skostorlek?
vilken är din favortit färg?
Haha för att undvika frågan säger jag FL-DAVID!
Tobbe från en annan del av köping typ.
Frida emilia sundberg
Svart!

vilka är dina favoritskor?
vad är din favforit mat?
ditt fulaste plagg i din garderob?

Mina vita converce!
Surströmming!!!
Typ en turkos tight t-shirt varför har jag den ens? haha


Om du fick välja en kändis att dejta, vem som helst. Vem skulle du välja?
TOMAS LEDIN, skämt å sido, men nån jävligt snygg iaf ;)


erik elr emil?!
Båda :$


pussas?
Beror på vem som frågar;)


nämn några roliga minnen från i sommras? ;)
PDOL,skolavslutningen,min födelsedag,cias fest,midsommar,och såklart att dansa på bardisken med dig anna;)


Saknar du 9eeeeeeeeee?
OM JAG GÖR!


är spfl en bra linje :D?
vilken är din favorit affär? :D
Det tycker jag absolut=)
ICA MAXI, dom har allt. Haha, typ h&m.


favoritlåt?
favoritfilm?
när ska vi ha klassåterträff med 9E?:D
Svårt med en låt, men jag gillar Melissa Horn!
Favoritfilm, är nog My sister's Keeper.


är det kul och gå den linjen du går på atorp?
har du någongång varit kär?
saknar du norrhammar nånting?
Ja det är roligt=)
En gång på riktigt.
Ja ibland,skulle vara så sjukt skönt att gå i mjukisar och en tjofs på skallen varje dag,saknar också lärarna sjukt mycket.


vad vill du bli när du blir stor?
RIK!


har du någon ny boy på G:D?
Som om jag skulle skriva det här haha!


Vilka bloggar brukar du läsa?
Vem saknar du mest ur 9e?
Gillar du verkligen din nuvarande klass?
Är det någon som du verkligen skulle kunna spy bara av tanken på personen?(dvs hatar du någon?)
Är du på G med någon?
Någonsin testat om du är bi?
Svarar du ärligt på alla frågor?
Har du ljugit för mig någongång?
Litar du på mig?
Och sist men inte minst...
Tycker du jag e coolaste katten i stan?

Oj, alla mina kompisars och kenzas,ph bloggarna osv.
Mest av alla saknar jag nog Erik&Emil=)
Jaa jag trivs bra i min klass=)
JA FYFAN FRANCESSCA......
Som sagt,skulle nog inte skriva det här.
Nej är rätt säker på att jag inte är bi.
Jaa=)
Haha nån vit lögn har jag säkert dragit!
Jaa det gör jag=)
Vi säger såhär, delar förstaplatsen med kiwi gumman min;)?


Vill du till utlandet med mej i sommar ;););) ?

YOU BET.


Ha en bra kväll :)
haha  tack
Tycker du mer om muffins eller kladdkaka?


Slush eller mjukglass?


Tennis
eller golf?


Vad önskar du dig mest i världen?

Att jag och dom i min närvaro mår bra kanske?


hur känns det att ha skilda föräldrar?
drömresemål?
tycker du om färgen grön?
och till sist, Vilket teveprogram är bäst?
Mina föräldrar skildes när jag gick i ettan, så jag är rätt van, men det är klart nog är det jobbigt som fan att flytta och packa alla grejer ibland, men jag är van. Sen kan man ju alltid tänka, dubbla julklappar, dubbelt så mycket födelsedagspresenter osv osv=)

Drömresemål, jadu, typ Australien.

Grön, funkar väl, äger inte nåt grönt plagg men de funkar säkert på andra.


vem tycker du är snyggast i skellefteå aik?
Är inte så himla insatt, så jag vet faktiskt inte ;)

brukar du peta i näsan i smyg?
faktiskt inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0