friday

Godkväll! kom precis innanför dörren, ikväll har jag varit hos Sanna med hon Sofia & Sara mycket trevligt :) Vi bestämde oss kvart i 9 att gå till maxi vilket kanske kan tyckas i sista minut men vi tänkte att om vi snabbar oss hinner vi, när vi hade kommit förbi bommarna hade vi 6 minuter på oss att hinna dit, så jag och Sanna sprang sista biten in genom dörrarna sen då var klockan  var 20.59 så kommer det en vakt och säger ''tyvärr, men det är stängt''.

FU tänkte jag som hade sprungigt för att hinna, men som tur var är jag trevlig och går ut och flännar istället var helt ärligt inte långt ifrån. Iaf gick vi vidare till ica supermarket (typ andra sidan sverige) och det tog inte så lång tid men jag kan lova, att med leggings vart  det inte varmt, förfrös låren så  vi satt där ett tag och efter det for vi hem till Sanna och såg en bra film,åt glass,pratade osv :) Sen nu kom jag nyss hem, imorgon blir det finmiddag hos Sofia med några till! längta!=D nu ska jag gå och se tv sen ska jag nog sova...om det går... GODNATT!


i brist på bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0