Gnäll

Behöver väl inte ens nämna att jag fick rätt mycket sömn inatt? fast bara för att gnälla gör jag det, höll på att somna vid 2 så jag stängde av tvn och tänkte att jag var duktig som fick mig isäng ''någorlunda tidigt'' med tanke på mina sängrutiner på lovet, vaknade dock 10 i 4 pigg som aldrig förr, låg och snurrade, vände mig, vred och provade alla möjliga sovpositioner innan jag gav upp hoppet om att jag skulle somna om klockan 5. Satt på tvn och såg nån sjukt dålig dokumentär sen gick jag upp 20 i 6. En timme för tidigt men jag var knappt trött så det var väl lika bra! Måste dock erkänna att jag tröttheten börjar komma nu..... somnar snart vid datorn men jag måste hålla mig vaken tills 22.00 då det är Paradise. Lycka Till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0