Godmorgon

Ska inte säga att jag vaknade nu, för det gjorde jag inte, steg upp vid 12 men vaknade vid 11, har inte gjort mycket hittils, tänkte gå ut och ta lite vinterbilder eftersom min systemkamera nästan står och dammar sönder så lite som jag använder den.... men det höll inte så länge, orkar inte plumsa i snön sen var det kallt också. Lite senare idag ska jag fara och träna, som det ända nödvändiga jag ska göra idag, Aja, nu ska jag byta om till världens skönaste löpartights, vill seriöst bo i dom!



Annars skulle det inte sitta fel med vår nu, guud vad jag längtar!!

Kommentarer
Postat av: enanonymsliv.blogg.se

ASSÅ SHIT VILKA HÄRLIGA BILDER!

Jag älskar veeeeeerkligen sommaren, det bästa som finns <3

och jätte fin blogg hade du! :)

2010-01-16 @ 13:55:14
URL: http:// enanonymsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0