Goodmorning!

Vaknade nyss, såg hockeyn inatt, det var ju tråkigt,eller vad man ska säga. tycker fortfarande det är  omoget att ha en grupp på fb ''bänka rundblad'' menmen har folk så lite till liv är det väl det dom får göra ;) bryr mig inte egentligen. Idag ska jag egentligen på stan och träna men då måste jag gå till maxi eller nånting och ta ut pengar annars får jag mig inte dit och det kändes så jäkla jobbigt, så jag kanske bara kör lite på våran crosstrainer här hemma, måste få någonting gjort iaf, röra på döfläsket så att säga. Annars tappade jag bort min tvdosa igår (fjärrkontroll för er som inte fattar;)) och den är helt spårlöst borta, har rivit igenom sängen, kollat i garderoberna letat igenom hela huset hur kan den bara försvinna.......

Hur kan man tappa bort en dosa i sitt rum är min fråga, och blir snart störd i huvet för jag vet att den är här nån stanns men hittar inte vars???????



Kommentarer
Postat av: natalie

haha jag tappade bort min också, fast för ganska länge sen, så jag fick en ny AHHAHA :P de är någon som äter dom i detta hus ;)

2010-01-04 @ 15:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0