gud förbannat

Visst är det konstigt hur arg ett program kan göra en?? hoppas att Kristoffer Greta eller Erika tar hem det här nu! ut med Francesca och Pontus!!! mår illa över att Francesca ens får vistas i huset igen. Tragiskt, rent ut av, idag var det skola,glömde beviljan till ledighet på skolan så jag lär få frånvaro? om jag inte förfalskar mina föräldrars underskrift vill säga, haha näe men ärligt så ''får jag väl ta det då''  är så sjukt taggad på kittel att det inte är sant, PÅ TORSDAG FAR VI=) bara onsdag kvar nu! underbart, 8 tjejer i en stuga, åka skidor, umgås, osv osv osv! Wonderful, ikväll ska jag träna klockan 7 och tills dess blir det bara att chilla, PUSS:)



UT UT UT UT UT!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: E

men haaalla, cimon då?!?!?!

och btw, fin bild hahahahhhaha

2010-01-19 @ 16:50:54
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0