HUSSEIN BOLT

Igår:

Skulle ta bussen som gick 18.30 och var jättestressad så jag tog bara mina träningsgrejer och sprang till bussen och jag hann precis, (som den tidsoptimist jag är)fast sen när jag ska gå in i bussen märker jag att jag har mitt busskort i min andra jacka, så jag gick ur bussen, och det var bara att gå hem igen, när jag va hemma så började jag flänna för att allt bara brast, så jag blev sur på mamma och vi bråkade lite sen kom jag på att bussen kör en lång sväng så jag kunde springa till ica supermarket och ta bussen där ifrån.

Då var klockan 18.35

Sagt och gjort, har aldrig i hela mitt liv sprungigt så fort, och jag hann precis, fast fyyy & fan så slut jag var efter det, satt i bussen med blodsmak efter att ha plumsat genom snö och sprungigt  och krigat mot kvistar genom skogen, gav allt vad jag kunde drygt en halv kilometer, Aldrig mer, nästa gång stannar jag hemmaa...... och såklart så var Function jäkligt jobbigt, så idag sitter jag här med världens träningsvärk. Just nu har jag datorkunskap så kanske borde lyssna lite nu, idag blir det ingen träning. DET är helt säkert.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0