ice cold

Och det är verkligen ICE C COLD UTE. Det har blivigt frost på mina rutor till mitt rum (PÅ INSIDAN??) och jag har behövt höja elementet till 25 grader och fortfarande fryser jag.

Ett tecken på att det är svinkallt ute är att mina händer blir kalla:

Jag har aldrig, och jag menar aldrig kalla händer, till och med om jag inte är utan vantar, okej håller jag händerna nere i en snödriva kanske dom blir kalla men ni fattar nog vad jag menar, och nu när jag stod och plattade håret känner jag hur jevvla kalla händer jag har. FY & ...  Ja, det känns verkligen inte bra med -28°. Ikväll blir det bio för min del men tills dess, ska jag värma mig. Sherlok Holmes ska bevittnas ikväll blir mycket trevligt. Nu ska jag sminka mig. HADET =)


ett år sen!


Kommentarer
Postat av: sara

hahaha woowww bra jobbat emme;)

2010-01-07 @ 18:51:34
URL: http://saraaliceamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0