IKVÄLL

Tränat, DONE. Men med tanke på att sist jag tränade seriöst var veckan innan jullovet var det rätt tuuungt, men det blir bättre, sen kan man ju alltid skylla på julmaten(som jag knappt tycker om längre, va typ favvo förr) och alla chipskvällar + godis hela tiden men jag ska inte skylla ifrån mig nu, jag är lat det är mitt problem. Men men tog ju dag i fläsket och for.



Senare ikväll ska jag jobba några tal i matten, ska verkligen ta tag i matten nu och hänga med, fast fy och sate så tråkigt det är, huvva, algebra...... ekvationer... behöver hjälp med detta.....

Sen klockan 8 ikväll börjar familjen annorlunda om. GUD så bra, väldigt bra tvunderhållning om ni frågar mig, sen så är det såklart Paradise vilket jag helst inte missar, eller, jag gör det bara inte. Imorgon är det mördardagen, idrott+fl efter varandra och massa massa annat. Hör väl av mig om jag överlever.

+

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag diggar din kväll;)

fast inte min onda arm efter din rejäla smäll.... ;)

2010-01-11 @ 19:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0