KITTELFJÄLL!

Håller på att packa det sista nu, är så svinit taggad! 8 tjejer, åka i backen, myskvällar osv osv kommer bli helt underbart!! längesen jag var såhär taggad! Bussen går 0755 imorn och vi är inte framme förän vid 6-halv 6, 10 timmars bussresa alltså, för vi har massa byten och sånt, bland annat ett stopp i vilhelmina på en timma? aja man får helt enkelt överleva! men ni får gärna skicka massa sms (0738020863) eftersom det blir en riiiiktigt lång bussresa, men väl framme kommer allting kännas värt det, Ska se så jag inte har glömt nånting, skulle vara typiskt av mig att glömma mobilladdare, pengar eller varför inte vantar? aja, ska sluta tjollra nu, MEN ni får ha det så bra här hemma, kommer hem vid 11 tiden på söndagkväll så då lär jag vara rätt slut men vi hörs när vi hörs, Och tjejer ni vet vilka ni är, ha en grym fredag nu!



PUSS HADE=)

Kommentarer
Postat av: anna

joodå , jag har allt skrivit upp dej på listan ;)

2010-01-20 @ 21:45:42
URL: http://freakininsane.blogg.se/
Postat av: runa

hade bäst, puss;)

2010-01-20 @ 21:51:03
URL: http://runaholmbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0