måste..vända...på..dygnet..

Igår tänkte jag att jag går och lägger mig lite tidigare, vilket inte alls var så tidigt, tror klockan var vid 3 eller nånting, la mig i sängen försökte sova, det gick inte, såg slutet på nån halvdålig film, sen en del av en serie kommer inte ihåg vad den hette, sen när klockan var kvart i 5 så tvingade jag mig själv att sova, men det gick inte, så har ingen aning om när jag somnade, och det var kanske därför jag vaknade kring 3 också. VÄRT! Har blivit en vana nu att, vakna sent - stiga upp - äta ''frukost'' (MIDDAG) sen göra någonting på kvällen, vilka rutiner alltså...  Idag var det ju planerat sunnanåcupen och att jag skulle på 360, men eftersom det är trettondagsafton (?) så stängde dom typ 4, vilket var för typ 30 minuter sen så... det blir lite svårt!

..

Kommentarer
Postat av: elina

wtf ?!?!??!?!

snygggaaaaaaaa bilder............not

2010-01-05 @ 16:51:42
Postat av: Anonym

hahahah handen!

2010-01-07 @ 02:41:41
Postat av: Anonym

oh, hel brud där i ljusrosa.... omg haha

2010-01-07 @ 21:14:43
Postat av: Anonym

/ runa ;)

2010-01-07 @ 21:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0