one time one time one time lalalalaa

Sitter med kissen i knät just nu, ikväll har jag varit med Elina vi sparkade till maxi (första sparkturen och förmodligen sista i år också) och träffade Ralle&Anton så efter det for vi hem till mig och såg lite ice age och spelade mario, roligt med lite sällskap hehe. Annars så gör jag inte så mycket, ska försöka hålla mig vaken tills vid 3 då hockeyn början men det ska väl inte vara några problem när jag nu i vanliga fall lägger mig halv 4 typ. Såå det klarar vi nog. Imorgon vet jag inte vad som händer men vi får se =) PUSS


Kommentarer
Postat av: sandra

haha ååh de blir mysigt:]

2010-01-04 @ 02:24:12
URL: http://saandral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0