rubrikrubrikrubrik

Hola que tal! for och tränade en timme idag, kände mig riktigt duktig må jag säga. Fick hämtning av pappa halv 4 sen for vi på maxi en sväng och sen hem, nu har jag precis duschat och fixat mig, kvällen spenderas i kåge med fjällentjejerna eller vad jag ska säga;) FICK JU FARA WEIII=D, längtar som tusan nu! får hämtning av Josse vid 7 och innan det ska vi äta lövbiff & pommes, ännu ett plus på denna braiga dag!


HADE :)


update:
PS. FICK VID MIDDAGSBORDET VETA EN HELT AWESOME GREJ, N-I-C-E  STAVAS DET BERÄTTAR KANSKE SEN.DS


Kommentarer
Postat av: fellleeee

A-V-I-S på din ''secret'' emilian!!!!!!!!!!

vad kan jag skryta med då? FJällen med toppenvänner iaf!!

2010-01-17 @ 19:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0