trettondagsafton?

Gick till köket för att det var mat, då ska vi tydligen äta i rummet och det var verkligen finmiddag på g och min första tanke var om någon fyller år idag och börjar direkt tänka på vem jag hade glömt, men det var det inte utan det är trettondagsafton... och varför har jag aldrig tidigare typ varit med om att man ''firar'' den? är iaf mätt som tusan nu efter huur god mat som helst, och nu väntar jag på emmam att hon ska komma sen ska vi hitta på någonting, kanske gå till maxi i den sibiriska kylan eller varför inte sparka ;) -16° grader ute känns bara great!!...


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag förstår att du behövde vänta ett tag..

tills emma hittade fram alltså :]]]]]999

2010-01-05 @ 21:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0