02.09

Hello you! Ikväll har jag varit med pojken min, vi har varit på maxi & ätit glass sen så har vi varit på kattjakt.

Ja ni läste rätt, katt-jävla-jakt....
såhär gick det till:

Eftersom det har varit tropisk värme idag så har jag inte kunnat ha dörren till mitt rum stängd (den som går ut) så den har stått vidöppen, och då skulle jag gå till köket sen glömmer jag att stänga dörren till övriga huset (kaos) katten smet ut på 3 sekunder, har varit ute och vandrat i skift i hopp om att hitta kattskrället ska dyka upp, vi har till och med användt skinka som lockbete, kattleksaker och ja, allt ni kan tänka er. Men inget hjälpte, så vi gav upp. Utan hopp för framtiden. Sen så precis som jag la mig i sängen och sa ''jag kommer inte kunna leva med mig själv om han är försvunnen''

DÅ PRASSLAR DET TILL I DÖRREN, och han kom in! vilken befrielse. My god, jesus thank you lord. osvosvosv. De va en bra känsla, nu babblar jag lite för mycket i onödan så nu blir det borsta tänderna sen hopp i säng. Vi hörs imorgon. KRAM!


här har vi kattn....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0