6 Juli

Nu är det riktigt spöregn ute! sådär som det bara är på sommaren. Helt sjukt vad det regnar. Har iaf legat ute och solat idag (de få soltimmarna som fanns) och jag är glad att jag steg upp tidigare för att göra det. Sen så har jag tagit en dusch och inte så mycket mer. Ikväll ska jag få en födelsedagspresent av Elina (fyller år på torsdag!!!!) och det är inte vilken som helst utan hon ska bjuda mig på bio, så vi ska gå och se Eclipse, hon,jag Yaoska & Joss och det blir mycket trevligt:) Hörss sen!


min fina konfagrupp!


Kommentarer
Postat av: LH

Hej Emilia, har inga pengar på mobilen så jag försöker att nå dig via bloggen ist;) Jag kan tyvärr inte komma på torsdag eftersom att jag ska vara barnvakt=( Men jag hoppas att vi syns i helgen & att du får en underbar dag=D!!!

GRATTIS I FÖRSKOTT!!!

Kram Lisen=)



P.s Om du har gratis så kan du ju skicka ett sms om du har sett detta annars så kan du ju bara skriva något på min döende blogg;)

2010-07-06 @ 16:19:38
URL: http://lisahoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0