happiness hit her like a train on a track



Godmorgon! Är uppe rätt tidigt idag för att Elina ville ha hjälp på jobbet och som en sådan snäll vän som man är ställer man upp, ska alltså sälja jordgubbar på Maxi med henne så kom dit och köp! borde känna mig rutinerad med tanke på att jag har hjälpt till en gång förrut och att jag står där brevid henne och gör ingenting i princip varje dag nästan, men så är det inte. Men det ska säkert gå bra. Nu ska jag sätta på mig nå kläder sen packa min väska, ikväll åker jag till stugan med familjen. MYS! :)



Hade den här låten på hjärnan hela gårdagen tack vare min lillasyster!

florence and the machine - dogs days are over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0