hela livet blev en helg

Gårkvällen gick åt skogen! dock var det riktigt trevligt fram tills det inte var så trevligt längre, hehe. Kom hem klockan 10 tack vare min underbara pojkvän och snälla vänner, har mått pyton hela dagen faktiskt. Men med Jonas vid min sida känns allting mycket bättre.

Har precis städat undan lite på mitt rum och ligger nu d-ö-d i sängen, väntar på att jonne ska komma, vi ska se snabba cash, äta paj och bara mysa. En helt klart godkänd söndagkväll. Råkade förresten slarva till det igår och slå in fel pin-kod på mobilen så att nu måste jag få tag på en PUK kod och det är inte så jävla lätt när ingen är hemma hos pappa där alla koder osv finns. Så är okontaktbar för tillfället. Nu ska jag dricka vatten. Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0