Oskar Linnros

Påtal om gårdagen har jag inte berättat nånting, vi stod längst fram såklart 10 minuter innan Oskar Linnros skulle börja spela, och för det första så var han så jävla grym, sen att det var hans andra konsert på hela turnén gjorde mig och alla andra så jävla imponerade. Och som plus i kanten så efteråt pratade vi med honom, vi tog AUTOGRAFER!! och jag pratade med hans mamma i telefonen (behöver jag ens gå in på att jag var i extas??). Jag är härmed officiellt hans största fan, har som sagt det till hans mamma och allt ;-).Aja bilder från en kung helg kommer iaf senare, (och filmer från världens bästa spelning)

Har förövrigt varit riktigt ledsen ikväll och det beror nog mest på utmattning och trötthet. Imorgon väntar nog Boviken om vädret tillåter! Xoxoxoooooo


ful kille förövrigt....

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad ledsen jag blir eftersom vi inte var klara till oskars uppträdande............ :(:(:( buhu!

Men i övrigt var ju stadsfesten kanoners!

2010-07-13 @ 17:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0