Pokerface

Godkväll! har spenderat kvällen med Jonas Elina Isak Mosse & Hassan, vi har spelat poker ute på Elinas veranda och bara haft det riktigt trevligt vann tyvärr inte men inga sura miner för det! Cyklade hem med älskling hand i hand såhär i sommarnatten och det kändes underbart. Är taggad på PDOL imorgon men intalar mig själv att jag kommer ångra mig sen ifall jag bränner dryga 700 kronor på det här när en resa väntar om endast 2.5 veckor.

Iaf så ligger jag i sängen nu och lyssnar på musik, ska strax sova och det ska bli riktigt skönt, är trött när man väl slappnar av, imorgon är det fredag och då ska jag och min pojkvän ha en dejt hihi. Sov gott vänner!
'

''When my head is strong but my heart is weak
I'm full of hurricanes and uncertainty
But I can find the words
You teach my heart to speak

You make it real for me
And I'm running to you baby
Youuu are the only one who save me
That's why I've been missing you lately
Cause you make it real for me''


 -James Morrison

Kommentarer
Postat av: moa sundbom-lind

HAHAHAH najsbajs jonas hahahahahahahaha

2010-08-06 @ 10:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0